Baner już nie wystarczy

      Możliwość komentowania Baner już nie wystarczy została wyłączona

Współczesna skuteczna reklama w świecie Internetu, to już nie informacja tekstowa. Informacja tekstowa przestała być atrakcyjna dla odbiorcy wraz z pojawieniem się na stronach internetowych banerów reklamowych, które przyciągają wzrok swoją szatą graficzną i dynamiką. Niestety, ale informacja tekstowa zmuszała odbiorcę do wysiłku intelektualnego i czytania informacji.
W dobie obecnej baner także nie ma już tak dużej siły przebicia i zdecydowanie zaczyna przegrywać z filmami reklamowymi, które mogą być zamieszczane w różnej przestrzeni Internetu. Wystarczy spojrzeć na serwis youtube, gdzie krótkie spoty reklamowe Warszawa poprzedzają większość najczęściej wyświetlanych filmów umieszczonych w tym serwisie.
Krótkie filmy promocyjne stały się standardem w reklamie i promocji podmiotów gospodarczych. Są one bardzo często wyświetlane przy okazji różnych spotkań biznesowych, czy imprez sponsorowanych przez dane przedsiębiorstwo. Produkcja filmów na potrzeby drobnej przedsiębiorczości stała się szansą na dodatkowy zarobek dla agencji reklamowych, firm marketingowych oraz branży IT.
Rozpatrując to, czy warto zainwestować w film reklamowy odpowiedź wydaje się jednoznaczna, że warto, aby być widocznym.